Produkty

    Nenašla sa žiadna zhoda

Kategórie

Nenašla sa žiadna zhoda

Značky

Nenašla sa žiadna zhoda

Nájdete nás Školská 619/1A, 922 02 Krakovany
Zavolajte nám 0948 895 024 Napíšte nám info@rajbazenov.sk

5 TIPOV na dokonalý wellness!

Zverejnené dňa: 23.11.2023

Správna teplota, nálada, spoločnosť, občerstvenie a čas zvýšia váš pôžitok a postavia vás na cestu k dokonalému wellnessu.

1. Teplota vody

Optimálna teplota vody vo vírivke sa pohybuje okolo 37 °C, správne by nemala byť vyššia ako je teplota ľudského tela. Experimentujte v tomto rozsahu a nájdite dokonalé nastavenie pre váš najpríjemnejší zážitok z vírivky. V zimných mesiacoch (a zvlášť, ak sa chcete prehriať napríklad po celodennom lyžovaní) možno teplotu vody zvýšiť i nad 38 °C, ale nemali by ste presiahnuť 40 °C. Svoj organizmus by ste nemali prehrievať. Pokiaľ sa s vami vo vírivke kúpu aj malé deti, nastavte na ovládači radšej nižšiu teplotu – odporúča sa 35 – 36 °C.

2. Nálada

Mali ste náročný deň v práci alebo sa potrebujete uvoľniť pred spánkom? Zapáľte si sviečky, rozložte ich okolo vírivky, aby ste vytvorili romantickú atmosféru a prevoňajte zmysly s vonnými esenciami, čo ešte viac umocní relaxáciu. Určite sa najprv uistite, že výrobok je špeciálne vyrobený na použitie vo vírivkách. Podľa nálady a atmosféry si môžete vybrať vôňu napríklad osviežujúcu citrusovú, relaxačnú levanduľuzelený čaj alebo uvoľňujúci eukalyptus. Za 30 minút relaxovania vo vírivke z vás bude úplne iný človek.

3. Spoločnosť                                                                             

Upokojujúce teplo vody si podľa nás najlepšie vychutnáte v spoločnosti milovanej osoby. Prostredie vytvára ideálnu príležitosť na pokojnú konverzáciu.

Náš tip! Pozrite si nerozbitné poháre na šampanské, víno alebo džús, ktoré sú ideálne na použitie vo vírivke.


4. Občerstvenie

Majte na mysli, že alkohol a wellness nepatria k sebe. Alkohol dehydratuje, rozširuje cievy a zvyšuje telesnú teplotu. Spôsobiť si môžete závrat, nevoľnosť, búšenie srdca či mdloby. Naviac vám najskôr bude ďalší deň veľmi zle a privodíte si silnú bolesť hlavy. Takže vyskúšajte ľahké nápoje ako napríklad čaj. Samozrejme povedzme si úprimne na druhú stranu pohár vína nikomu neublíži. Do vírivky, ale ani do sauny nechoďte skôr ako dve hodiny po jedle.                                                                                                                                                                                                              

5. Dĺžka kúpania

Ani príliš dlho, ani príliš krátko. Kedy je to akurát? Lekárske štúdie ukázali, že nadmerné prehriatie organizmu je pre telo nebezpečné, takže s tým neriskujte. Odporúča sa osviežujúci kúpeľ s masážou bez pocitu prehriatia. Obmedzte čas na dvadsať minút po tejto dobe sa už benefity ďalej nezvyšujú. Vztlak vody – ľudské telo nadnáša a zmierňuje tak účinky gravitácie. To uľavuje kĺbom i všetkým svalom v tele, zmierňuje opuchy i prípadnú bolesť. Tlak vody na telo naviac pôsobí i na pľúca. Dýchanie vo vode je tak prirodzene intenzívnejšie a vnútorné svaly v tele sú tak využívané oveľa viac. Tým sa posilňujú a cvičia k väčšej vytrvalosti. Odpočinok vo vode ovplyvňuje i nervový systém. Doprajte svojmu telu po každom kúpeli vo vírivke kľud na pohodlnom lôžku a v príjemnom uteráku (zakúpite u nás na e-shope). Váš organizmus potrebuje čas na regeneráciu a vstrebanie účinkov kúpeľa vo vírivke. Stačí 10 – 15 minút nič nerobenia. 

Celkové uvoľnenie, pohoda, odpočinok a kľud sú v tomto prípade pre ľudský organizmus nenahraditeľné.